Dragi kupci, dragi poslovni partneri,
u trenutnim vanrednim okolnostima vezanim za pandemiju virusa Covid 19, naša firma će redovno vršiti posao distribucije Rockwell Automation proizvoda i drugih proizvoda iz prodajnog portfolia.
Želimo da vas informišemo o merama koje smo preduzeli vezanim za naše poslovanje kao odgovor na sveopštu situaciju i napor u sprečavanju širenja ovog po zdravlje opasnog virusa.
Ove mere imaju za cilj sprečavanje prenošenja virusa dok istovremeno obezbeđuju funkcionisanje društva do krajnjih mogućih granica.
Iz ovog razloga uveli smo poseban režim, kako u našem sedištu u Ovčarima, tako i u našoj kancelariji u Beogradu. Otkazali smo sve treninge, tehničke konsultacije i posete u našim prostorijama.
Istovremeno, kreirali smo grupe zaposlenih, u finansijama i logistici, koje se mogu dopunjavati čak i u slučajevima karantina pojedinih osoba, tako da ne može doći do ugrožavanja redovnog snabdevanja kupaca ni u jednom slučaju.
Tehničku podršku i dalje će nastaviti da pružaju naši Product menadžeri od svojih kuća u redovnom radnom vremenu. Predstavnci prodaje takođe će biti dosupni, ali baš kao i tehnička podrška, samo putem telefona ili interenta. Ukoliko bude potrebno podršku možete dobiti i putem Webex aplikacije.
Roba će se isporučivati putem kurirskih službi, čiji će zaposleni koristiti lična zaštitna sredstva, gde se neće ulaziti u magacin kupca prilikom obavljanja dostave.
Do daljnjeg otkazuju se i svi marketinški događaji, zadržaćemo komunikaciju po ovom pitanju putem mail-a. Na našem sajtu možete pronaći u elektronskoj formi naš bilten sa novostima "CTNews", a uskoro ćete biti u prilici i da ovaj sadržaj primite putem mail-a.
Kako se situacija neprestano menja, u slučaju uvođenja dodatnih mera, blagovremeno ćemo vas izvestiti.
Radujemo se nastavku saradnje i nadamo se da ćemo biti u prilici da se uskoro vratimo uobičajenom, redovnom načinu poslovanja.